what to do

Så ännu en dag på jobbet. De flesta är halvt utslagna eftersom det var guidefest igår. Carro ligger på soffan här på kontoret och mår pyton, jag försöker får bort nackspärren (funkar inte!) och resten vet jag inte alls vart de har tagit vägen.
Men det blev en bra kväll igår, vissa gick hem lite tidigare pga alkoholens dåliga påverkan, vissa satt och mös på stranden, andra gick hem med andra guider och sist kvar var jag och Hanna banana. Vi var tappra och försökte hitta människor vi kände igen, men vi såg ingen förutom Ali. Han stod och dansade men nån vingbrud. Så runt 4-5 tiden gav vi upp och började lunka hemåt. När vi precis kommit ut från discoteket hör vi Ali ropa efter oss. Då visar det sig att han sa till bruden (som förövrigt var kvar själv där med Ali) att han skulle på toa och sen lämnade han henne där. Alltså den mannen....

Men vi kom väl hem runt halv 6 snåret och sen skulle vi upp och jobba idag igen allihopa. Så, som ni kanske förstår är humöret inte på tipp topp idag.

Och jag fick också reda på att jag på onsdag ska köra min första utflykt till Kairo. Detta kommer bli väldigt intressant för jag känner mig inte direkt påläst. Men det är ju bara att börja läsa på nu.

Snart väntar hotellservice och vi har ju sån tur att vi har chaufförer som skjutsar runt oss, skit soft!

Ha en härlig söndag allihopa!

Peace out

Kommentarer
Postat av: mormor

älskade Madde sköt om dig, tänk på levern,å buksportkötteln.vill önska dig lycka till på första turen till Kairo som reseledare.

2010-10-10 @ 16:41:01
Postat av: evelina

vad du är duktig gumman! <3 /evelina

2010-10-12 @ 00:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0