Vi är på hugget

Då var min första utflykt här i "Hugget" avklarad.
Jag åkte i väg med 17 pax (gäster) i jeepar ut i öknen, där besökte vi ett beduinläger.
Det var 2 svenska gäster och resten reste med SOLIA och kommer alltså från Norge.
Det blev en härlig eftermiddags- kvällstur med mycket skratt och många frågor som besvarades. En mycket bra utflykt tycker jag, och jag känner mig faktiskt väldigt nöjd med min insats även om allt är relativt.
Men nöjda gäster betyder en nöjd Madalina.
Ja Madalina har blivit mitt nya namn då turkar och araber har lite svårt att säga Madeleine. Men jag gillar´t!
Om några timmar ska jag ha mitt andra välkomstmöte för denna säsong och det ska jag ha på inte mindre än på....HILTON long beach hotel!. Wohooo erkänn att du är lite avundsjuk på att jag får vara där men inte DU! Jag väntar bara på att Paris snart ska komma på in tågande med hundar, väskor, knark, killar och massa livvakter i släp tåg. Undra om den dagen någonsin kommer komma? Önska kan man ju göra i alla fall.
Och om någon skulle undra, vi har runt 35 grader här idag! ;)
Peace out

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Avundsjuk? Jaaa



Må gott, njut livet å kram på dig.

2010-10-08 @ 03:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0