Luxor

Så imorgon bär det av mot Luxor för ännu en utflykt bland templen. Härligt härligt.
Fick idag också veta att jag om 2 veckor kommer åka ut på Nilen och vara där i en hel månad!! Det är galet, men mycket gäster och galna utflykter så det ska nog bli kalas.
Marre har ju varit här, skit roligt. Tyvärr träffade jag henne inte så mycket på grund av att jag jobbade, men hon har blivit kompis med mina dejliga kollegor istället så det är super roligt.
Mitt internet hemma har börjat spåra ur, men jag ska köpa ett bättre så sen ska jag komma igång med bloggandet. Men fram tills dess... Peace out!

Kommentarer
Postat av: mormor

härligt att ni haft det bra Marre å du,kom i håg simringen när du åker på Nilen,kul att det är så mycket gäster,så det inte blir långsamt (ha ha) vi hörs på Tisdag hoppas att det är klart till dess, du vet vad jag menar. älskar dig

2010-10-25 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0