Long time no see

Jag vet, jag vet det var ett tag sen sedan sist. Men guess who´s back?!
Spenderar just nu mina dagar med att arbeta som resledare i Hurghada, Egypten och trivs som fisken i vattnet.
Även fast landet är galet skitigt och araberna (de flesta) är så otroligt freaking dryga!
Men har nu sett och gått in i pyramiderna (Kefrens grav), sett sfinxen, varit på det egyptiska
museet i Kairo, varit i konungarnas dal, sett Tutankamons grav, även faraonen själv, varit i Hatchepsuts tempel, snorklat i röda havet, sett hur beduiner bor ute i öknen, åkt en glasbottensbåt, åkt taxi fram och tillbaka från krogen med diverse stopp på vägen för endast 15 sek och självklart också upptäckt Hurghada by night. Detta är året då jag ska ta mitt dykarcert också hade jag tänkt.
Det är väl ganska kortfattat vad som hänt sen jag ankom hit för 3½ vecka sedan.
Men mer updates kommer....
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0