huvudet har börjat växa fast i axeln..

Har fått nackspärr! Ser ut som att huvudet snart ska börja växa fast på axeln på mig. Och i kväll så ska ju vår väl Ali ha guideparty på sin restaurang och som ni hör så är den riktad till oss (skandinaver) som jobbar som guider här i Hugget. Brukar vara, apollo, ving, fritte å solresor som är där. Ganska nice faktiskt. Så jag får väl "supa" bort smärtan i nacken. Undra om jag kommer ha så ont i morgon bitti när jag vaknar att huvudet kommer vara vid naveln. Följd frågan där blir ju, är jag verkligen så vid? Hmm, ja vi märker väl imorgon.

I dag har jag haft välkomstmöte på Hilton igen, och var runt 50 pers där. Och mötet gick super bra. Fick med mig alla i "skämten" och de bokade gaaalet mycket utflykter så det känns bra.
Nä nu ska jag upp till Carros lägenhet för där kör vi i huset förferre i kväll. Vi bor alla guider från Solresor/Solia och Bravo tours (danskar) i samma hus, aaa alla förutom 3 st som bor i huset mitt emot. Men det är härligt när vi bor så nära varandra, känns som man bor i en studentkorridor eller nått sånt.
Men se så vänner, börja boka er semester till Egypten i vinter!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: mormor

har du inge Zon gel med dig,det skulle funka på din nackspärr,men du kan även massera lite försiktigt på dig själv också,för det där med vodka fungerar inte. älskar dig kram.

2010-10-10 @ 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0