Long time no talk

Va ju ett tag sen, men va tusan man har ju ett liv... Eller inte. :P
Har mycket på gång nu....
Oktober:
Åker hem den 2:a med Ana från Norge för att fira Albi som fyllt 20 år. Och så blir det sista natten med gänget.
7:e. Utgång med mongofolket. Hugh Hefners playmansions dj ska spela i Jessheim! Århundradets händelse i denna lilla stad, alla ska ut! :P
15:onde lämnar Halle, Marre och Elnaz denna del av världen för att bege sig mot varmare breddgrader, närmare bestämt Australien. På typ 7 månader kommer vi inte att ses! HEMSKT. Det kommer vara en tung dag!!!
November:

Den 2:a ska jag och syrran på "Thriller". Hennes julklapp från mig. Det är 2 timmar Michael Jackson musik, så måste börja plugga in låtar nu så man inte sitter där som ett fån när alla andra sjunger med!
12:e, jag och sambon ska på Lars Winnerbäck i Oslo. Ska bli gööör najs!
December:

Jag,Carro och Agneta (mina kollegor) ska ta våra drickspengar och spendera dom på en weekend till Prag. Ojoj, kan bli farligt vill jag lova!
JULAFTON! Dagen jag älskar mest på hela året. Man ger och får presenter, kan inte bli bättre! =)

Så ser alltså lite av min planering för detta år. Men sen nästa år blir det nya utmaningar!
Har ju börjat flörta lite. Har egentligen varit väldigt dåligt med det eftersom (som ni redan vet) jag haft en som liksom funnits där hela tiden. Lite hjärtekrossad får jag nog säga att jag har varit. Men nu är jag back on track igen. Så jag har en kille som jobbar som väktare som jag flörtar lite med. Och jag berättade detta för min vän Mensur som nu är i fullgång med att försöka fixa ihop oss. Haha väldigt roligt, men också väldigt nervkittlande är det.
Men hoppas ni mår bra och att livet rullar!
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0