Helt otroligt

Vad åkte jag hem för? Jo absolut för att mamma fyllde år, men också för att kolla upp mina halsmandlar och göra ett prick test för att se om jag är allergisk mot något. MEN vad händer?! Jo hälsovårdscentralen ringer för att jag INTE kan komma pga att min läkare är sjuk! Alltså man orkar ju inte! Jag sa till dom, "jag har åkt från Norge BARA för att göra allt det här!" Då blev hon jag pratade med i andra luren helt tyst, sedan började hon stamma fram att hon skulle se vad hon kunde göra. Så nu ska dom ringa om jag kan få en tid imorgon hos någon annan istället. Jag börjar tycka väldigt lite om hälsovårdscentralen!
Men förutom detta besked har dagen varit bra. Eller juste, höll på att glömma. Daysi kommer förmodligen att dö! Daysi är som ni vet min bil. Hon har börjat bli lite avdankad. Så var till min farbror "bildoktor" och då meddelande han mig detta. Så tillbaka till Norge får jag nu åka i mamma och pappas gamla bil. Daysi står i väntan på döden här i Gävle. Men jag ska nog se till att hon får det bra, hennes sista tid som MIN Daysi.
Men jag har hunnit med mycket idag. Åt lunch med Marre och Matilda idag. Skit roligt, munnarna gick i ett på oss. Eller kanske mest på mig, men då är det som vanligt då :P
Sen åkte jag och hämtade upp Albi och Elnaz så drog vi till Valbo för att fönstershoppa lite. Eller blev lite shoppande också om jag ska vara helt ärlig. Men vi gillar´t dock håller nog inte min plånbok med mig.
Imorgon blir det nog Ken Ring med brudarna. Men först så ska vi ha lite spelkväll.
Ken Ring

Kommentarer
Postat av: Evelina

koooom hit så kan jag skära ut dom, du vet att jag är typ undersköterska efter alla år inom åldreomvården å mammi är ju sjuksköterska. Jag fixar biffen älskling!

2009-09-17 @ 23:21:16
URL: http://evelinasresa.blogg.se/
Postat av: jjohanna ringh

ja, det tycker jag vi kör på :D

2009-09-22 @ 22:28:40
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/
Postat av: johanna ringh

UPPDATERA !!!!!!!!!! wth ! xD

2009-09-27 @ 15:35:01
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0