träning

Har kommit igång ordentligt nu med träningen. Tränade på gymmet 4 gånger förra veckan och resterande dagar av veckan gjorde sit ups. Igår var jag tillbaka på gymmet igen. Då hade jag Agnes och Ana med mig. Så mycket roligare när man känner folk som är där.
Alla vi 3 skulle egentligen ha tränat ihop idag med, men Ana har fått jobba över och Agnes känner sig dålig igen (efter ha varit sjuk för några dagar sen). Så nu blir det bara jag solo igen. Och idag när det är det jobbigaste passet också! BLÄÄÄ! Måste åka iväg nu om jag ska vara där i tid.
Men folk på jobbet har i alla fall börjat lägga märke till att jag ligger i "hårdträning". Roligt. Sånt gillas skarpt!!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0