städmani

har haft städmani nu i två dagar. Har skrubbat överallt. stått på knä och kört alla lister i hela huset. Stått på våra höga stolar för att skrubba taket, jaa allt ni kan tänka er. Jag kan bara säga. Been there done that!
Har ett rum kvar sen är lägenheten klar. SKÖÖÖNT!
Tänkte hoppa in i duschen också, har varit och tränat. Andra dagen i rad nu. Imorgon blir det pilates med boll. Man tror att det inte är jobbigt, men oj oj oj vad fel ni har! PÅ pilatesen hittar man muskler man inte visste man hade. Liksom hur hamnade dom där utan att jag har märkt det?!
Har hamnat i en sån där period igen när jag jobbar typ 1000 dagar i sträck. Okej, låt mig vara drama queen och överdriva! ;)
Nä men när allt kommer omkring så kommer jag väl ha jobbat ca en månad utan en dag ledigt, eller i alla fall 3,½ v. Känns tungt, men jag behöver verkligen pengarna. Jag har lagt upp en budget nu, och den får INTE spricka!
Har börjat med min "kostym" till hallooween redan. Det kommer bli lite "hootchie mama" men vi gillar´t.Hihi.
Imorgon åker 3 av mina bästa kompisar till Australien. Dom kommer vara borta i 6 månader!! Vet ni att det är typ gaaaalet lång tid! Kommer sakna ihjäl mig. Men jag har ändå inte riktigt fattat det än. Kommer nog när jag åker tillbaka till Gävle å det bara är Albi kvar. Eller hon är väl inte så bara och bara men ni fattar.
Nää ska göra lite käk och sen hoppa i säng.
Ledsen att jag är så otroligt dålig på att uppdatera men det är för att jag knappt sitter vid datan längre.. Men lika glad för det är jag men gladast är nog....

Sharre,Halle,Marre och Ana. Det var tider det =)
Jag och Elnaz went nuts.. Länge sen nu. Men roligt hade vi :)

Kommentarer
Postat av: jjohanna ringh

finally !!! trodde du glömt bort bloggen xD mendu, påtal om ingenting så bara måste du se denna video med janet jackson, asså deam.. that girl is crazy ! xD



http://www.youtube.com/watch?v=BH8zNrbouLM



blame it on the boogie ;)

2009-10-15 @ 16:05:12
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0