söndag

Har jobbat idag,bakfull... Gick ändå ganska bra. Vi var ju 3 st idag och det kom inte så mycket folk kändes det som, så det var skönt.
Igår körde jag och Ana en sista minuten grej och festade. Vi började hemma hos mig och slutade hemma hos mig. I ärlighetens namn kom vi ingen annanstans heller för den delen. :P
Halv ett då hade Madeleine Ringh fått i sig en del alkohol och kände att "nää nu måste jag sova". Och då hade ett glas gått sönder, champange hade sprutats över hela mig,Ana,datan,golvet och soffan. Så det var nog på tiden att jag skulle lägga mig. Som mina kära kollegor sa: du dricker för sällan! Drick mer så ska du se att det blir bättre! Haha dom är ena riktiga mongon. Men jag gillar dom.
Ana ska börja träna på samma gym som mig. Så imorgon ska vi köra. Och liksa så tisdag,onsdag och torsdag. We are on G, som mina älskade vän Elnaz hade uttryckt sig.
Saknar dom tre(Elnaz,Halle och Marre) super mkt! Kom hem igen tjejer!!

Nu ska jag sova. blev att jag ska jobba tidigt 3 dagar i rad nu så måste få lite sömn.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0