Nu var de freeedagsmyyyys

Eller det var. Mysigt kanske inte var rätt ord heller. Blev en ganska blöt kväll, så kan vi säga. Men jag tillbringade den med gänget. Underbart och efterlängtat!
Syrran kom in på krogen också, hon va lycklig! Hihi
Lördagen blev dock väldigt mysig. Va med tha gang på dagen och sen på kvällen var jag hemma med la familia.
Asså jag är verkligen skit ledsen att jag inte uppdaterar eller skriver så mkt nu men jag pallar inte. Är sååå galet trött just nu. Varit igång sen 5 imorse med bara några timmars sömn. Ska snart upp igen för att träna, sen jobba och sen.. sen blir det ut för att checka in när Hugh Hefners dj spelar. Galet mkt folk som ska dit ryktas det om.. we will see. Nyktert, tror de va...
Pusss på er

Kommentarer
Postat av: Sellan

Miss u Madde!

2009-10-08 @ 05:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0