Stress, stress, stress

Har varit så sjukt stressad, igår och idag så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Var bakis igår och så jobbade jag, så därför skrev jag inget igår. (Om någon skulle undra)

Har jobbar dubblapass idag. Så är ganska slut som människa, men what to do liksom. Pengar behöver jag så..

På onsdag ska jag och frugan till Sverige för att shoppa mat. Det roliga är att vi båda är hur exalterade som helst över det. Haha nöjet i vardagen, åka till Sverige för att köpa mat :P

Idag kom mamma och Johanna hem från Paris. Åååå vad jag är avundsjuk att inte jag fick följa med!! Men pappa, vi ska också åka, visst då? :P


Och det BÄSTA med hela dagen var att jag fick ett paket i brevlådan! =D Av ingen mindre än Maria Erikssom! :D Jag blev hur glad som helst. Fick ett par jätte fina örhängen och en klänning. We like!! Ååå du är så bäst!!! :D Det gjorde min dag för sure!!

Hade bra. Imorgon ska jag ta och köpa gymkort tror jag. Det var på tiden kanske :P

Hadee

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0