Pigg som en mört?

Tjeeeenaa!

Skulle ju träna idag men vaknade och kände att "nää jag måste få sova ut, och jag kan ju träna imorgon istället".
Så sov till halv 12, men när jag gick för att se vilket pass jag ska gå på, så ser jag att det inte finns nå tidiga pass på morgonen imorgon, bara kvällspass, och jag jobbar till 21:30 :( men får köra extra hårt nästa vecka istället då.

Nästa vecka ska jag hem, ååå vad jag längtar!!!! :D

Skit roligt idag på jobbet. Jag och Evelina pratade om en söt kille med bruna ögon, så blev vi kanske lite väl exalterade och lite högljudda. Då kom henke och säger "tjejer och suckar". Då säger vår nya medarbetare Lisbeth 50+ "vad är det med tjejer?" Så ska Henke försvara sig och säger "jag sa tjejer, inte tanter" Hahahahahhaa så himla roligt, i alla fall om man var där och upplevde det :P

Ska sussa snart...


Sov gött hörrni

Kommentarer
Postat av: mormor

hejsan våran sötnos.

ju mer du tränar desstå piggare blir du.Morfar har en alldeles perfekt sträcka att gå, så mamma å du ska få en ordentlig genomkörare, när ni kommer upp.Vi ska ha frågesport,en överraskning, om det blir fint väder vill säga.fick du tillräckligt med galgar? vi beundrar dig att du kan stå emot allt godis,kakor å sprit i större mängder. vi älskar dig å stöttar dig mot godis kampen. puss å kram å nyp i stjärten. vi ses.

2009-05-21 @ 09:43:07
Postat av: anna panna

HAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA hur har jag kunnat missa det!:)

2009-05-22 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0