Norges nationaldag

Norges nationaldag är här  och detta firades med att jag (mot min vilja) tvingades jobba. Lina Jurs blev sjuk, och absolut ingen annan kunde. Och eftersom hon är min vän och verkligen mådde skit dåligt , så var jag ju tvungen att ställa upp. Men men pengar rullar in som det ska i alla fall. 

Elnaz och Ana är här nu och drygar, som alltid ;P
Var ute och festade med dom två och Halle, Marie och Maries kompisar igår. Det var ett himla drag, eftersom det är 17:onde maj idag och för att detta land eurovision song contest igår.. Oförklarligt hur det kunde hända, men men.. Congrats liksom. 

I fredags var jag, Eve och Lina Jurs ute i Lilleström och det var gaalet kul! Vi slapp alla Jessheimsbor och kunde bara röja järnet! Det roligast på hela kvällen var när Lina ramlade framför hela kön. Och hon tog inte emot med händerna heller, så hon låg bara där raklång.. Haha det var så himla roligt. Hahaha dööör av skratt när jag tänker på det. 

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska köpa gymkort, och förhoppningsvis komma igång och bli av med allt mcdonalds fett som finns på denna kropp. Najs att jag sätter igång nu när sommaren redan är här och försöker bli miss beach. :P

Jaja men det är som det är det...

På tisdag ska nått (förhoppningsvis) roligt ske.. men återkommer om det senare.. hahha men det är nått som gör mig gaaalet nervös i alla fall :P

hoppas ni alla mår bra!! ska ladda upp kort så fort jag får tid!


Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: evelina

du är min stjärna!

2009-05-18 @ 16:08:56
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0