Morgongymnastik

Har varit på "stram opp"passet alldeles nyss. Har ont i hela kroppen, men vilken skön känsla det är!

Är helt slut som artist, men kanske vaknar till med lite frulle?

Ska snart iväg och jobba. Imorgon kommer Evelina också =) Tyvärr så åker vi ju om varandra, eftersom jag beger mig mot Gävle imorron. Men vi ska nog hinnas kramas lite innan jag åker. Första gången nu som jag inte längtar hem super duper mycket. Bara super mycket. Men jag har ju kommit igång med träningen nu så jag vill vara här och träna. Får väl köra lite sit ups hemma antar jag.

Nä nu ska jag duscha men hoppas ni mår bra i vår solen..


Juste glömde ju berätta att jag har fått dikter/rim av Sott på jobbet:

Till Madeleine,
som för det mesta är ren och pen.
Hon är go och glad, 
och gillar choklad.
Gärna fyrklöver,
för hon är ju en riktig löver.

*Pen på norska är fin

Sen svarade jag med ett rim till han och då fick jag tillbaka detta:

Javisst kommer Monolitten bli öde,
utan mig som springer runt som en liten jöve(?)
Men dom har ju alltid Madeleine den sociala,
men hon jobbar ju som en sömnig koala.
Jag kommer säkert sakna dig,
men inte lika mycket som du kommer sakna mig.

*Vad är jöve liksom? hahaha

Vem är du? Vem är jag?
Vem f*n vill du att jag ska va?
Du är där, jag är här,
låt oss plocka lite bär.
I en skog, i ett snår,
du får välja vart vi går.

Haha så nu har jag äntligen fått en rimkompis =D

Nää nu MÅSTE jag verkligen duscha. Hahaha



Christina, Henke och Sott

Kommentarer
Postat av: emmaaah

åh maddelitaa. ja nu är tiden snart inne!

du anar inte hur mkt jag saknar er dåå!!! puss smack

2009-05-27 @ 12:43:02
URL: http://solrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0