Long time no talk

Har i ärlighetensnamn inte alls känt för att blogga de senaste dagarna. Vet inte varför heller. Men men det är som det är, och nu kommer det ett kort inlägg i alla fall.

Inte mycket ut över det vanliga som har hänt. Har jobbat och jobbat. Träffat Halalla. Hon kom hem från Thailand i måndags natt och på tisdagmorgon befann hon sig i Norge. =) Marie fyllde 22 i söndags så hon kom för att fira henne och för att träffa mig förstås. Även om vi inte sågs mycket alls på grund av att jag jobbade hela tiden. Men vi hann med att festa på tisdagen och det var det som var det viktiga. Jag fick en t-shirt som det står "Cannvis" på och en jätte söt väska =) Tack honey!

Just det, mammi och Johanna åkte till Paris i går. Oj vad jag är avundsjuk! Men min tur kommer, jag, Halle,Elle och Ana åker ju (om det går som planerat) till Paris första helgen i juni. Najs! =)

Och Ana och Golan ska på intervju nästa vecka. Det kommer gå great. Det är jag säker på! =)

Imorgon ska jag jobba 12:00 till 19:30, sen kommer Anna hit och vi ska planera lite grejer inför personalfesten =) Första gången hon kommer på besök, så det ska bli roligt. Har ju städat hela lägenheten nu också, så den är ren och pen.

Och på torsdag ska jag och Evelinee (tänk engelsk accent) åka till Charlottenberg och handla mat och annat tjaffs. Precis som alla norrmän gör. Aaa hemskt att säga, men vi har blivit som dom! :S Dock hoppas jag att vi fortfarande är en aning smartare!

Idag fick jag den sötaste drinken av Anders. Han är väl för go!
Man ser inte hur god den egentligen ser ut att vara. Det är chocklad och grädde på toppen. Mums.
Och förra veckan skrev Kate så fint på en tallrik med balsamico och tillägnade den mig.Gulligt va?
 Tack ni sötnosar! =)
Det är alltså Kate.Kanske inte en särskilt bra bild, men still.
Häftigt va? :P

Ska väl ta en dusch och sen hoppa ner i min nybäddade säng! Finns det nått bättre?! 

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0