Hallå där

Idag var det alltså tisdag, och jag har jobbat och.... gått på en dejt! Jaa jag är inte den som brukar gå på dejter men nu blev det så. Var ju inte direkt en höjdar dejt måste jag påstå. Jag fick prata på för att det inte skulle vara knäpptyst, sen kollade vi på film och tv hela tiden, och vi var som ying och yang. Helt olika alltså. Men det var helt okej ändå. Det var ju lite av en blinde dejt. Det var Lina Jurs påhitt från början, för hon gav ut mitt nummer till hennes brorsa utan att jag visste om det, och sen nu har vi sms:at kanske en vecka och så sågs vi idag.

Vi får väl se om de kommer ses igen. Men det är svårt att träffa nån när man har någon annan som finns i ett hjärta. Men det är väl som de säger, in med det nya och ut med det gamla. Men det är ju så svårt!

Imorgonbitti ska jag på andra passet för veckan. Ska bli skönt, förhoppningsvis tränar jag av mig träningsvärken jag fick av måndagens pass. Så jag har alltså kommit igång nu. INGE mer kakor,godis, glass osv och så träning på det. Nu ska jag bara försöka trappa ner på alkoholintaget, men det är nästan svårare än godis och sånt. Men det ska vi fixa =)

Nää måste sova nu om jag ska orka upp imorgon.. 

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0