Hallå där

Helgen har passerat och en väldigt bra sådan också! Vi hade personalfest i lördags och jaa det slutade väl som vi alla hade förutspått. Alla blev askalasa. Haha men roligt hade vi.
Jag och Anna hade ordnat med frågasport, och inte vilken frågesport. Det var frågor om oss alla där det kunde komma upp "Vem har blivit våldtagen av en tjej på en nyårsfest?", "Vem sa till vår nya engelsktalande kock att han/hon skulle hämta en gris, men kom tillbaka med en gaffel?" Alla frågorna var så klart pinsamma, men alla tyckte att det var roligt så ni behöver inte oroa er att någon tog illa upp!
Sen hade vi ordnat med lite lekar också, vill inte nämna dom i fall jag ska leka dom med några andra, men jag vill påstå att det hela spårade ut och jag fick av Dahlak hjälp att utse vinnar laget, vilket så klart var mitt lag "The spring roles" :P Annas lag "pizza sluts" kom 2:a, 3:a tror jag victory kom och sist men inte minst kom lag "Grogg". Hahaha asså jag älskar mina kollegor, speciellt på fyllan. Dom är ju för goa.

Just det så satt jag och pratade med min chef och vi kom in på jobbet och han säger "jaa Madde du är ju inte den snabbaste, du har ju inte dom bästa diskarna med smörgåsar, men du är ju social. Och utan dig så skulle inte stämmningen vara lika bra som den är." Frågan är om det var en komplimang inlindad i en hint? Hmm eller var det alkoholen som talade? Frågan består.. Och han var även snäll mot Anna på krogen. Vakterna säger att hon inte kommer in för hon är för full, fast hon mest bara var trött. Då säger vår älskade chef "Nej hon ser bara ut så där" Hahaha 


Juste jag var och tränade innan jag började festandet på lördags eftermiddagen. Dubblapass, duktigt va? =) Och var nyss på ett pass igen, Alltså jag tycker det är så roligt. Ska gå på dubbla pass imorgon igen. Måste passa på eftersom jag inte är här på torsdag till söndag. Då är det SWEDEN som gäller! :D

Tyvärr kan jag inte lägga upp några kort för min kamera är borta (någonstans i lägenheten, no need to worry). 

Men ska laga mat och städa lite. Imorgon var jag egentligen ledig men fick ett extra pass så ska jobba tidigt 04:30. Och sen ska jag in till Oslo för att hämta en dubbelsäng som jag och Eve ska få av Anna. Gulligt va? =) Vi har typ 3 extra sängarna nu. Skit bra när vi får besök. Kommer bli mer ofta nu tror jag =)



Turkiet -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0