Brännskadad och ryggskadad

Blev väckt av Evelina, hon kom på att det var röddag och att bussen inte började gå förrän typ 10:00 och hon började 05:30. Eftersom denna kvinna vägrar köra bil fick jag klia upp och skjutsa henne, nej det gjordes ikke med glädje vill jag säga. Men that´s what friends are for, right?

Kom sen hem och somnade om ganska snabbt. Vaknade sedan vid 12 tiden och då med enormt ont i ryggen. Vet inte vad problemet är, men kanske dags att knäcka till den när jag kommer hem? Kunde i alla fall inte lyfta tunga grejer idag så Sott fick hjälpa mig med det. Goa han!

Sen självklart brände jag mig på det ställe dät jag redan har ett ärr sedan jag brände mig förut när jag skulle städa. Hur stor var chansen liksom?! Är röd och det svider, smällar man får ta när man jobbar inom restaurangbranchen antar jag. :S


Ska jobba dubbelt imorgon, var först tveksam till om jag skulle göra det med tanke på ryggen, men ähh måste få ihop pengar. 

Nu ska jag sova själv, tviii.. Fy för kärlek ibland alltså =( jaja det är som det är. Måste hoppa i säng nu så jag orkar med morgondagen.

Ps.Super roligt att prata med dig idag farmor, och dig med mamma (mormor,morfar,pappa,farfar,.thomas)

Kommentarer
Postat av: evelina

JAG SAKNAR DIG MADELEINE RIIIINGH!!!!!!!!!!!

2009-05-22 @ 18:31:53
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0