Back to my roots

Nu är jag i vår sommarstuga. Solen glassar, har inhandlat 3 nya solbrillor, druckit ett glas vin med jordgubbar i, är med min familj och grillen är i gång. Kan denna dag bli bättre? Tror knappt det. Svensksommar som den ska vara. :D

Fick presenter igår av min mamma och syster eftersom de varit i Paris. Fick en ny väska av dom båda och sen av syster yster fick jag en försenad födelsedagspresent. En skit fin ring, armband och ett par örhängen. Super nöjd blev jag :D

Det är inte bara roliga grejer som hänt under min vistelse här i Svearike. Jag har kommit i kontakt med polisen. Jag vill inte berätta mer om detta men medan jag sitter i polisbilen så hör jag i alla fall detta på deras komradio
"Aaa då blev man av med damsällskapet nu då"
"Aaa men du fick dig ett åk i alla fall"

Hahahaha jag började asgarva när jag hörde det men sen tittade polismannen som jag satti bilen med, lite argt på mig så då var det bara att sluta.


Sen när jag var och lämnade in min bil för den hoppade så mycket i ratten, då säger en av mekanikerna där
"Man får läsa menyn, även om man inte äter"
Han menade att man fick spana in brudar på stan även fast man hade flickvän/fru. Hahaha så himla skön kommentar.

Jaa mycket har hänt, men just nu är jag bara lycklig så lycklig. Om livet ändå kunde vara som denna dag då hade det varit nemas problemas.


Puss på er, hoppas ni får en underbar kväll för det tänker jag ha! 

Just det, morfar fick ju sin 65års present alldeles nyss. En 4,5 liter whiskey, Famous grouse. Haha det var kärlek i första ögonkastet vill jag lova. Tyvärr har jag inte hittat min kamera än så jag kan inte lägga upp någe kort. Men jag ska ta några bilder med kameran även fast det inte blir så bra, men men bättre än ingenting.


Puss igen då :P

Kommentarer
Postat av: annapanna

madeleine finns ingen utväg du bara måste berätta för mig på tisdag vad du gjorde i en polisbil! oohhh

Puss

2009-05-31 @ 11:55:29
Postat av: Morfar

Det var roligt att hela familjen var och uppvaktade mej.Var på måndag morgon och utförde mitt uppdrag'till allas glädje dom blev mycket förvånade när det var så många.Ha det bra till nästa gång vi träffas.mgh morfar.

2009-06-03 @ 10:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0