Jagvillintejagvillintejagvillintejagvillinte!!!!!!!

JAG VILL INTE TILLBAKA TILL NORGE! Jag har panik!!! Åååå jag längtar redan tills jag ska komma tillbaka hit. Mindre än en månad kvar hehe
Jag HATAR att lämna min familj, det smärtar i hela hjärtat!

Haft en super dag idag enligt mig alltså. Sov ut, vaknade bakfull vilket inte var lika lyckat dock! Sen åkte jag och lämnade min mosters present. Hon var sjuk så hon orkade egentligen inte reagera men hon gjorde sitt bästa i alla fall. Sen åkte jag och pappa och handlade mat. Älskar att storhandla med päronen =)

Sen blev det en liten power nap, sen mat dags. Fläskfilé,potatisgratäng med beasås.. Love it! Sen kollade vi på film, och senare åkte jag ner på stan och mötte upp Albi,Marre och Elnaz så spelade vi bingo. Jag vann närmare 70 kr. Men när jag lämnade stället hade jag bara 5 kr kvar så jag spelade bort ca 170 kr. Men jag hade skit roligt för dom =) Elnaz tröck på knappen man skulle trycka på om man hade bingo fast hon inte hade det. Haha stackarn trodde hon hade vunnit. Sen gjorde jag precis likadant fast jag skrek ut att jag bara skojade så alla i bingohallen började skratta. Hehe Och varje gång jag vann blev jag helt exalterad, jag är som ett barn på julafton när det gäller att vinna saker. =) Men som dom säger, tur i spel otur i kärlek. :S

Ska sova nu tänkte jag men ha det så bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar tills du ska flytta hem och börja spela fotboll på heltid igen, för det ska du väl hoppas jag?! :)

2009-02-01 @ 02:15:03
URL: http://jameshetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0