Vad tiden går, men kärleken till min syster, den består.

Min lilla söta lillasyster har skrivit en så fin sak om mig så jag började grina när jag läste det. Jag behövde verkligen höra det nu. Det värmde mig nå enormt och det kommer säkert värma mig i många veckor framöver! Jag älskar dig med Johanna, mest av alla på hela jorden!! Och ja, jag är väldigt avundsjuk på att du har en myskväll med mamma och pappa ikväll och jag är här utan nån av er! :(

Evelina och jag har kollat på bilder från back in the days. Jösses vad vi har skrattat! Haha vad små vi har varit, helt sjukt!

Har kollat klart på mellofestivalen nu, och ska väl snart gå och lägga oss, eller? Kanske kollar på nån film..

Hoppas ni har en härlig lördagkväll ute i dimman!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0