The game is over

Ja nu är det över mellan mig och Mr.K i alla fall, HELT ÖVER! Vi kom fram till det igår, han och jag vill så olika saker. Han är tydligen "inte redo för ett förhållande", och det är ju jag så nu blev det som det blev. Inget alls det vill säga. Och eftersom vi vill olika så har jag sagt att vi inte ska ha någon kontakt alls eftersom det bara blir jobbigare då. Så nu vet alla det, ingen behöver fråga om han, eller säga nått. Jag vill inte höra vad någon tycker. Jag vill bara att ni ska veta det och att jag är lite ledsen och därför vill jag inte prata om han med NÅGON!!!!

Har super ont i huvudet och vill bara sova nu. Så sussa sött!

To be continue.....


Kommentarer
Postat av: johanna ringh

JAG ÄLSKAR DEJ !<3

2009-02-26 @ 16:59:01
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/
Postat av: Johan

Om du behöver mig så finns jag för dig. Stöttar dig i alla lägen min underbara vän.

Du var duktig på jobbet idag med tanke på omständigheterna=)

Sov nu ut tills imorgon, så kanske allt blir lite lättare iaf.

/J

2009-02-26 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0