Städhjälp, we love it =)

Helt underbart att komma hem till ett helt städat hem, TACK YANCY!! Helt underbart av dig!
Det är det bästa med att ha någon som är renlig av sig på besök. Hon hade tvättat alla våra kläder och diskat och plockat undan. Vilken tjej alltså! =)

Johan var tillbaka idag också. Super roligt. Han den tönten hade varit och sett melodifestivalen live i lördags! Jag är så avundsjuk, jag vill också!!! Men roligt för dig i alla fall min vän! ;)

Imorgon ska vi bowla och äta middag med en kille från jobbet, det lär bli nice. Har inte bowlat på hundra år känns det som. Hoppas jag vinner! :P


Kommentarer
Postat av: eve

sluta tycka om johan så mycket, du HAR JU MIG

2009-02-10 @ 00:46:21
URL: http://evelinasresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du är ju inte i sverige!! :(

2009-02-10 @ 18:24:51
Postat av: eeve

madde

idag har jag en riktig cpdag... snygg i håret men vaaafasiken :(

2009-02-10 @ 22:21:26
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0