Flyttgumma

Ja ni, vilken dag dettta har varit. Jobbar från halv åtta i morse till klockan tre. Och så har dom ju gjort om hela systemet när man ska lämna in kassan för dagen. Så nu ska man både hämta ut den och lämna in den. Och det tar sån tid! Aaa sen hade jag lovat att jag skulle hjälpa Christina med att flytta hennes möbler så då åkte vi direkt efter att jag hade slutat jobba för att hyra släpvagn. Och då får vi ingen hjälp av uthyrningstanten, hon ba "nää kan ni inte fixa det själva får ni inte hyra den" Alltså vilken människa säger så?! Förlåt att vi aldrig har satt fast en släpvagn förut liksom! Aaa men efter många om och men så förstod vi att vi hade tagit en förstor släpkärra och tog en mindre och då gick det hur bra som helst.
Sen så åkte vi hem till Christinas gamla hem och hämtade hennes möbler där. Men dom hon bodde med förut var ju like koko i huvudet. Ingen av dom erbjöd sig ens att hjälpa till när vi lyfte och höll på! Sen när Christina ville ha tillbaka sina depositionspengar som hon skulle få idag (!) så vägrar idioten att komma ut från toaletten! Hon verkligen VÄGRADE komma ut därifrån och skrek typ att hon skulle få tillbaka pengarna en annan dag. Till historien hör det till att tre andra tjejer som har bott med dom har väntat sex hela månader för att få tillbaka deras depositionspengar, men utan resultat!Så Christina fick nog och eftersom idioten (tjejen på toaletten) vägrade komma ut därifrån så fick hon inget annat val än att ta nån deposition ifrån idioten! Ont ska med ont bedrivas, är det inte så? Så vi åkte därifrån med hennes data. Mohaha, förlåt det kanske var lite ont, men annars vet man inte hur länge hon skulle behöva ha väntat på sina depositionspengar. Men tjejen ringer i alla fall upp och säger att Christina ska få sina pengar bara hon får tillbaka sin data. Så Christina säger det att om hon inte får sina pengar imorgon så kommer hon polisanmäla henne. Och hon ligger redan hos kronofogden här i Norge, så det skulle inte vara så bra för henne om hon blev polisanmäld för att hon inte har gett tillbaka pengar enligt ett kontrakt. Så nu hoppas vi verkligen att Christina får tillbaka sina pengar imorgon, annars blir det FIGHT!

Sen tyckte Christina och Henrik att bara för att jag hade hjälpt dom så skulle jag få 500 kronor, och att de skulle tanka bilen för lika mycket. Hallåååå,NEJ! Aldrig att jag skulle ta emot det, ofta min hjälp var värd så mycket då. NEJ IGEN! Så dom tankade på bilen lite, så bjöd dom på mat. Det tyckte jag var mer än nog!! Tack för det hörrni, verkligen!!! =)

Nu ska Halalla och hennes älskling Younes exprimentera lite med internet men vi hörs inom kort.

Evelina; krya på dig stumpan. Ringer dig imorgon för att se hur du mår!

Kommentarer
Postat av: eve

haha vet du vad jag yrade när du ringde igår? jag låg i mormors säng, under täcket å var helt död.. jag visste inte vem jag var, vart jag var... johan frågade nyss vilka jag skulle hälsa på nu när jag är hemma å jag svarade "den enda jag längtat efter å vill träffa bor i norge".. så jävla sant.

2009-02-04 @ 13:45:48
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0