Rapstjærna, for sure

Var ute och festade igår med Halalla,Ana,Lina,Bessart och Russel. Vi var på en karaokebar hær i Jessheim. Det var svin roligt. iaf før oss som sjøng, de som lyssnade på oss hade kanske inte lika roligt nej.  Jag rappade till Eminems låt; Mockingbird. Gick kanske inte lika bra som jag hade førvæntat mig, men jag var med i matchen iband i alla fall. Ana knæckte nær hon sjøng promiscious med Nelly Furtado.  LIna hon var bara grym som vanligt! ;)
Vi kom væl hem runt halv 3, och sen skulle man førsøka somna før att kliva upp halv 5 igen. En timmes sømn cirka før mig alltså, och 14 timmars arbetspass idag, ingen højdare men vad gør man inte før sina kollegor?  (Detta var till dig Lina K) :) )

Nej nu måste jag jobba igen, men det blir nog inge mer update idag tror jag, vill bara hemma och sova nu. Och imorgon jobbar jag från 04:30 till 12:00 och sen ska jag stæda, sova och kanske handla lite mat tills Mr.K kommer, så det finns en stor chans till att dte inte kommer bloggas nått på hela helgen, och om jag inte gør de så... Ha en bra alla hjærtans dag allihopa!!! Kærlek till er alla!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

Evelina du förstår att Madde måste ju ha en favorit här i Norge också och då väljer hon mig=)

Men snart flyttar du ju hit så då lär ju hon välja dig oavsett.

Madde hoppas du får en grym helg... jag sitter och spelar fm, dricker öl och kollar på när Anders sover i soffan.

PUSSSSSSSSS

2009-02-14 @ 18:09:02
Postat av: Evelina

Johan, du är väl för go du :) det är tur att madde har dej! Lär jag ju erkänna.. ;)

2009-02-16 @ 20:56:27
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0