När känsligheten sätts in

Jag har verkligen varit extra känslig på sistone. Sitter och kollar på finalen av Körslaget som gick igår. Team Hanna Hedlund är så otroligt bra att jag bara vill åka upp dit och ge dom alla en kram. När dom sjöng genom eld av vatten av Sarek, då kunde jag inte hålla emot tårarna längre. Började stor böla. Sen så gick reklamen av årets kock, då började jag ju också grina. Tänkte ju på att min lillasyster Johanna kanske nångång får vara med där, och om hon skulle vinna. Då var det själva Niagarafallet ner för kinderna. Jag kan inte rå för det, jag sätter mig verkligen in i situationen och då blir det bara så här.

Pratade med Evelina nyss och imorgon flyger hon hem till Sverige, men jag kommer inte få träffa henne förrän om ca 19 dagar. Det är såååå lång tid! Jag saknar dig otroligt mycket pärlan och längtar verkligen tills vi ses!!! Och då ska vi använda våra vodoodockor du har köpt och skicka massor av amorpilar så vi kanske tillslut hittar våra Mr.Right ;) Kärlek till dig stumpan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0