Morgonstund har guld i mun

Aaa måste verkligen tänka så imorgon eftersom jag ska jobba från kl 04:30 till 23:00. Kul jul, nja. Men jag såg bara pengar tecknet framför ögonen när jag sa ja. Ska få upplärning för att kunna jobba på O´learys imorgon. Rolig. Nu har jag haft upplärning på Monolitten,Pizzahut, Osl loungen och så slutligen O´learys. Kul med lite variation kan ju jag känna.

Var tomt att sova själv igår faktsikt, men men kommer ju hem på onsdag så det är inte långt kvar alls, speciellt eftersom det kommer gå så snabbt imorgon eftersom jag ska jobba hela dagen.
Mamma och pappa; jag kommer till Gävle runt 6-7 tiden på kvällen. Jag ska köra hem med Daysi.
Nä måste försöka sova nu, har inte många timmar kvar tills jag ska upp.
Sussa sött allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0