Long time no talk

Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera men det har varit på grund av att min laddare tlll datan gick sönder så jag har inte haft nå batteri på några dagar. Men nu är det back on track igen.
Är hemma i Gävle och har spenderat mesta tiden med att vara med min familj och Evelina. Evelina ska för övrigt på arbetsintervju hos "mitt" företag på tisdag! =) Hoppas hoppas hon får jobb!!!

Idag har släkten varit här och vi har firat min lillasyster som fyller 17 år på tisdag! (Tiden går så snabbt) Hon fick en data, Greys säsong 4, och presentkort i Valbo. Det har varit en underbar dag! Jag älskar att vara med min familj!

Igår var jag ut med Evelina och hennes kompisar,  det var skit roligt! Eller i alla fall på förfesten, tills folk började bli lite för fulla. Hehe inga namn nämnda. ;) Kvällen innehöll, shower, egen inspelningar av musikvideos, shotar, folk som däckar inne på toa, rastahår,svarttaxi och kärlek. Man kan inte begära mer, eller vad säger du Eve?

Måste sova nu, är gaalet trött. De sista gick hem för ca 45 min sen, riktiga nattugglor. =)

Men vad säger ni Bettan (moster) och Thomas (farbror), hamstern är i men hjulet snurrar inte :P

Kommentarer
Postat av: systeryster

asså, jag kommer aldrig fatta de där jag eller xD <3

2009-02-22 @ 11:27:06
Postat av: evee

en great kvälll ;D

2009-02-22 @ 19:14:57
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0