Live från "pepsiregnet"

Det regnar alltså ner pepsi från taket på min kæra restautrang Monolitten. Ganska komiskt tycker jag som sitter hær och inte behøver  stæda. Haha men de som stædar har riktiga aggressions utbrott. Haha Its rainin` pepsi, halleluja it`s rainin` pepsi. Hahahaha Førlåt min humor men men.

Ska snart hem och spela spelat singstar. Vi ska ah lite fest hemma så det blir roligt. Hade dock en dålig dag igår då min mun øppnade sig och sa helt fel saker. Kan jag skylla på vinet? Men ni som var dær, eller rættare sagt ni drabbade, FØRLÅT, JAG MENADE VERKLIGEN DET INTE PÅ ETT ELAKT SÆTT!!!

Måste skynda mig nu, før Lina væntar på mig. Men ha det så bra!!

Evelina; Førlåt att jag inte har ringt glømde mobilen hemma. Ringer dig imorgon, promise!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0