En snabbis

Yancy har äntligen intagit byggnaden. =) Ska som sagt bli roligt att ha henne här i dock bara några dagar men ändå. =) Välkommen =)

Kolla datumet då bilden togs. Looooong time ago. Hehe Me and Yancy

Blev lite chockad idag när jag såg att en anonym hade varit och kommenterat ett inlägget om små tjejer och stora killar. Denna tjej (antar jag) skrev att en av mina bästa killkompisar var precis som grabbarna jag beskrivit i mitt inlägg. Jag tror att anledningen till att denna anonyma brutta har skrivit är att hon kanske är lite sotis på att jag och min pojk-vän har en väldigt fin relation där vi kan säga saker som älskling och sånt till varandra. Men jag vill bara säga att jag och han (du vet vem) är inte tillsammans, vi är bara vänner så du behöver inte oroa dig! =) Så nog om detta.

Ska kolla på melodifestivalen nu om jag lyckas få ner den, annars får jag väl sova :P

Mormor&morfar:Super roligt att prata med dig idag.Längtar tills vi ses =)
Johan:Ska bli super roligt att se dig imorgon!!! =)
Anna:Hoppas du haft det underbart i Rom. Har saknat dig!! =)

Kommentarer
Postat av: evee

lyssna på den här: http://www.youtube.com/watch?v=uZLxjI25fuo

jag sjunger till dig. du är killen...

2009-02-09 @ 11:05:14
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0