En helt crazy dag

Aaa kom ju till jobbet runt halv 2 (30 min innan jag började) fick då börja lite innan för den nya Johanna hade det lite jobbigt. Sen var det ganska mycket hela dagen för oss. Sen cirka 30 min innan vi ska stänga så säger Filip att jag ska städa en ny grej och det tog så himla lååång tid att jag fick irritationsproblem. Ofta nån kommer orka stänga så varje dag..DONT THINK SO. Man skulle ta bort grejer och hålla på.. BIG NO NO där alltså!

Sen var jag skit trött fast jag hade sovit länge idag, och då när jag kommer hem möts jag av hög musik och ettt helt nytt ansikte. Och jag pratade med Mr.K i tele då så jag sa bara hej lite snabbit och gick in i mitt rum. Sen kommer den där tjejen in och presenterar sig. Det var vår granne Tonje. Skit rolig tjej. Hon hade hört Halallas höga musik så hon hade gått hit och plingat på bara. Så därför var hon här när jag kom. Så henne kommer vi säkert hitta på grejer med nån dag. =)

Nu har Halalla och Marie åkt för att käka lite Donken, såjag ska försöka sova. Jobb imorgon igen. Och sen blir det MEODIFESTIVALEN!!!! =)

Kommentarer
Postat av: din älskling

Hej min gobit!



Saknar dig jätte jättemycket! Jag har legat sjuk i 3 veckor, har opererat bort halsmandlarna. Men nu är ja bra! Puss!!

2009-02-08 @ 01:20:22
URL: http://baboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0