Det lilla irritationsobjektet

Idag var det nog ingen bra dag för Uyen på jobbet. Hon lyckades med något ganska otroligt, få nästan alla på Mono att bli irriterad på henne. Först blev hon skit skit sur på Lina och Cecile för dom inte kunde byta pass med henne. Hon har nämligen bokat en resa utomlands utan att kolla att om hon kan ta ledigt eller byta. Så då pratade hon inte med någon av dom på ett tag. Sen råkade hon ha ner en av knipsarna som Cecile skulle använda så Ceciles kroppstemperatus nog steg några grader. Sen började Uyen kaxa sig lite så då sprack det för Cecile. Jag visste inte vad jag skulle säga så jag bara stod mitt emellan dom som ett fån och små skrattade nervöst. Sen så struntade hon i att fixa disken medan jag var på lunch så när jag kom tillbaka såg det ut som ett... aa jag vet inte vad... Så då blev ju jag irriterad så jag sa till henne att hon faktsikt inte bara kan sköta sin uppgift om någon är på lunch, för då blir det ju super mycket att göra för den som har lunchat. Hoppas hon förstod..?!

Aaa det var det negativa för dagen. Något possitivt. Jag,Emma och Josefine har nu bestämt att vi ska ha vårat lilla kalas på fredag den 13 mars. Den kommer vara på en krog inne i Oslo och så kommer temat vara, Disney-,sago-och seriefigurer. Någon som  kommer på något jag kan klä ut mig till? Inbjudningar kommer till dom vi vill ska komma. höhö

Och min BÄSTA mormor har fixat en tid hos läkaren åt mig. Tänk att det krävdes en mormor för att man skulle få komma dit. Otroligt va? Men tusen miljoner tack mormor!!! Love you!

Hjälpte Henke att flytta det sista idag. En tv, en GIGANTISK dataskärm som jag först trodde var en tv, och lite små grejer. Vi hämtade Kristinas pengar idag också. Vilken tur för dom alltså, annars hade vi planerat att krossa lite rutor.. mohahaha :P Lyckades även få tv:n på fingret, puckat gjort, för ont gjorde/gör det.

Nu har jag plockar och donat lite i mitt rum och snart ska jag hämta Halalla. Hon skjutsade mig imorse så inte emr än rättvist att jag hämtar henne nu.

Anna, även om andra människor slutar på Mono så kommer du alltid ha mig. Du är typ nästan bäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0