Cosi cosi, si så där, mas o menos

Mår väl inte direkt bra idag, min huvudvärk är kvar trots att jag har käkat alvedon, har nog feber, gaaalen mensvärk och ett brustet hjärta, bra kombination? Don´t think sooo!! Orkade knappt äta mat igår, så får väl se hur det blir idag när jag mår sämre rent fysiskt.

Evelina fick jobb på Gardermoen!!! =) Tyvärr bara 20 % till att börja med, men hon skulle få 100% sen i april, så tills vidare ska hon få hoppa in och jobba extra på olika ställen, det tror jag kommer blir ski bra.

Nää ska sova mer nu, orkar inte med att känna dunkandet i huvudet 24/7.


Just det, besök min syster blogg nu också; Syrran

Kommentarer
Postat av: denise

tack för att du stöttar mig i mina skoval ! nu känns det mkt bättre , eller inte !

2009-02-27 @ 17:18:45
Postat av: syrran

av mig !

2009-02-27 @ 17:19:16
Postat av: eve

det där fixar vi ihop hjärtat mitt :) nu kommer jag snart i sänga, sååå somna inte än!

2009-02-28 @ 01:46:00
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0