Borta bra men hemma bäst

Som ni har märkt stämmer detta gaaalet bra in på mig! Men nu när jag är här känns det endå helt ok, inte samma panikångest som jag hade innan jag åkte. Men nu är det så att både jag och Halalla har glömt våra mobilladdare hemma i Gävle/Uppsala så om vi inte kommer svara i farmtiden så beror detta på att vi inte har någe batteri.

Imorgon ska jag jobba med Lina Jurs..ååå vad jag längtar!! :D
Sen ska jag hjälpa Christina att flytta, och på onsdag ska jag hjälpa karln hennes. Så behöver ni hjälp med flyttningar så äre bara att höra av er ;P

Nää ska duscha och sen sova, och just det imorgon ska Mr.K boka biljett så han kommer hit över alla hjärtans dag helgen. Ska bli roligt =)

Ok ha det så bra ni alla och ta hand om er!

Kärlek till er alla


En chips puss till er ;)


Kommentarer
Postat av: eve

den där bilden känner jag igen :D nu är jag hemma och hela jävla jag skakar av feber... kom hit och pyssla om mig.. jag har det värsta romantiskt med vedspisen igång.. du kan fasiken fira alla hjärtans dag med mig... snäll kompis. hahah PUSSSSS!!

2009-02-03 @ 10:49:16
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0