Alla hjärtansdag 2009

Detta helgen har varit helt okej faktsikt. Kom hem i fredags och hittade ett paket i brevlådan av Evelina. Jag fick ett örngott där det stod Jag älskar dig på, format som ett hjärta. En nyckelring, en bok där hon skrev hur mycket hon älskar mig och vår vänskap, 200 kr som jag ska köpa en drink till en snygging på krogen för ;) och ett vackert vykort. Ååå denna bella donna, hon får mitt hjärta att brinna som ingen annan jag har mött.
Sen kl 6 anlände Mr.K. Vi åkte hem och han lagade mat till oss, bulgur med kyckling. Mums! =) Efter maten tittade vi på Let´s dance och sen en film. Eftersom jag hade sovit så lite så däckade jag typ av trötthet. Stackarn, kom hit och jag somnar direkt. Hehe

Lördag; Mamma,pappa och Johanna ringer och är glada. Jag hade nämligen skickat lite paket till dom, och ett kärleksbrev. Dom blev super glada så det var roligt =) Har också skickat brev till alla andra i min familj, men tror inte mamma och pappa har gett dom till alla än, för det är bara mormor och morfar som har hört va sig. Hehe. Jag och K åkte in till Oslo och gick runt och kollade lite. Skulle egentligen äta där men restaurangen vi hade tänkt hade tagit bort det goda på menyn så då åkte vi tillbaka till Jessheim och så åt vi på en restaurang här, Egon. Dyrt men väldigt gott. Han åt Lammfilé och jag nå köttgrej. Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för en utekväll. Vi spelade spel med Marie och sen gick vi ut. Var en rolig kväll, tror vi alla var ganska "glada i hatten". Var hemma runt 3 och då var det sleeping time som gällde.

Idag: Vaknade ganska sent, K-man gjorde frukost till mig. Vi gillar´t hehe. Åkte in till Oslo för att gå på Ikea, som vi senare märkte var stängt. Det var bara raka vägen tillbaka det. Kollade på film "We own the night" och sen åkte vi till Monolitten för att äta lite. Fick betal 70 spänn för 2 pepsi, INTE okej ANDY!!! :) Men nu har han i alla fall åkt tillbaka till Sverige, känns tomt och ledsamt, men men vi ses ju till helgen igen då jag ska åka hem och gratta min underbara lillasyster. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0