Systrar

Jag och min lillasyster, vi kan hata varandra sååå mycket. Men nåde den som är elak mot nån av oss,då är den andre där som en skyddängel och ska trösta,stötta, säga hur vackra ord som helst. Det är konstigt men det är så vi fungerar. Jag får säga och tänka så elak saker om henne och hon om mig, men BARA vi om varandra! INGEN annan får!
Och vi tröstar varandra, försöker muntra upp varandra och när nån av oss är ledsen så går det. Det är bara vi två i ett dygn eller två. Sen upptäcker vi irriterande saker hos varandra och så börjar vi bråka. Så ligger stämningen i luften och kokar. Tills man börjar tycka synd om den andra och hittar en gemensam fiende. Då gror syskonkärleken som aldrig förr igen. Precis som det ska vara..

Kommentarer
Postat av: eve

ja och det har jag ju sett när ni sitter på msn.. hata tillsammans lixom ;)

men nicaragua då vare andra bullar, ojoj. men nu är ni sams å du fick ju världens finaste välkommenhemkram :)



KOM HEEEEEM NUUU

jag har rensat hela kylskåpet.. det ekar

ska sola åt dig

Puss

love you

idag är det beercall, WWWWEJ, nått händer... jag å glenn. som vanligt.

2009-08-04 @ 19:26:08
URL: http://evelinasresa.blogg.se/
Postat av: johanna ringh

LOVE U <3

2009-08-05 @ 03:53:19
URL: http://sweethoneybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0