reseledare

Jag har nu anmält mig till reseledarutbildningen. Gjorde det förra veckan. Jag är glad. Jag tror faktiskt att det är det jag vill hålla på med i, i alla fall 5 år framöver. 
Och det bästa är att min förre detta kollega Sott också funderar över att gå samma utbildning. *Hoppas, hoppas han gör det!*

Nu har vi haft min "svärmor" (eves mamma) på besök. Så himla roligt, hon ska jobba i Jessheim denna vecka. Hur mer lyckat kan det bli?! Vi skjutsade till lägenheten där hon ska bo, och det mina läsare var ingen dålig lägenhet vill jag säga. Största terassen jag har sett! Och självklart var det ju en takvåning! Oj vad jag skulle vilja bo i det området. Det var hur mysigt som helst. Fontän med parkbänkar runtomkring och hur mycker mera söta grejer som helst! Åååå sånt gillar jag! =)

Nä nu ska man väl sova, ska försöka mig på att träna imorgon. Var ju tre veckor sen sedan sist, pga av semester och sjukdomar. Men nu är jag väl i alla fall 60% återställd så jag borde ju kunna köra, eller vad tror ni?

Jaja vi märker väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0