när man var liten..

Kommer ni ihåg när man var liten och man höll på med någon sport. Jag spelade fotboll. Min pappa var lagledare. Jag behövde ALDRIG oroa mig för att nån av mina föräldrar inte skulle komma till matcherna,träningarna,möterna osv. Pappa var ALLTID där. För mig har det därför alltid varit konstigt när nåns föräldrar aldrig dykit upp på dessa grejer. Jag är så otroligt tacksam för att pappa alltid var där och alltid ställde upp och skjutsade och donade för att ALLA skulle få vara med, och att vi alltid skulle kunna komma till matcherna. Jag vet faktiskt ingen annan förälder som har ställt upp lika mycket som han. 
Och när han och mamma var här förra helgen så höll han på och lagade allt som var sönder, som den "fixarpappa" han är. Jag vill alltså tacka för allt han har gjort för mig  under alla år och hoppas att jag kommer göra lika för mina barn i framtiden.
Tack pappa, du är bäst!
Pappa med sitt fånigaste flin.. hahaha =)

Kommentarer
Postat av: Karro, Mamma till Liam Bus

Christer är bra han : D

2009-09-01 @ 19:49:22
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0