mörkt

Det värsta jag vet det är när det är mörkt. Mörkt ute,mörkt inne. Aaa allt slags mörker skrämmer mig. Så att nu sitta i soffan själv med endast en liten lampa tänd är väldigt obehagligt. Och självklart sover Eve. Därför vill jag inte heller sätta på alla lampor för jag vet själv hur irriterande det är när man sover och så tänder nån en lampa i lägenheten. Det är ju som att dom siktar med en ficklampa i fejjan på en. Så nää nu sitter jag här, själv..i mörkret..
Jag vill inte ha höst,vinter och vår. Jag vill inte ha regn,snö och kallt och slask. Ge mig lagomt med värme och ljusa nätter så blir jag nöjd!

Sol,bad och värme ska de va!

Nej ska väl hoppa i säng nu. Ska jobba några extra timmar imorgon så ska väl vara på topp. Först ska jag öppna Sinnataggen själv, för första gången. Sen ska jag ha upplärning på loungen där jag bara jobbar extra, jo hej du. Undra hur dom tänkte då?! Jaja det löser sig, bara det blir lugnt imorgon så ...



Sussa sött nu hörrni

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0