Filminspelning

Förra veckan var det filminspelning på Sinnataggen, mitt nya jobb. Det var skit spännande att se hur det går till under en filminspelning. Och jag blir ju så himla hypad av sånt så jag höll på att flamsa mig super mycket innan dom satt igång på riktigt. Men det roligaste var att regissören kom fram till mig typ 3 gånger och sa typ " aa men du gör väl inte så där när vi sätter i gång på riktigt". Haha och när han sa så blev ju jag ännu mer hypad. Haha stackarn, trodde väl jag skulle förstöra allt. Men jag visade mitt lugna jag och stod tyst och tittade på. Och sen kom det från ingenstans. Jag tror han va nån slags högre chef på NRK (kanalen) , kom fram till mig,Anna och Carro när vi stod och tittade på, och sa "nu har ni också eran att få vara med om ni vill?" Och vi blev helt hypade. Bytte om och lyssnade noga på regissörens instruktioner. 
*Vi fick absolut inte titta in i kameran
*Jag skulle byta sida. Från Annas sida till Carros sida.

Men kruxet var att bytte jag sida så skulle jag inte synas! Regissören gillade nog inte mig. MEN som alltid fixade jag det! Carro som egentligen inte ville vara med, gick bort till den skärm där man såg vad de filmade. Därifrån styrde hon mig och Anna, hur vi skulle stå för att vara med, Och vi fixade det! Så varje helg i oktober kommer man se mig och Anna i bakgrunden som statister. Men vadå, man måste ju börja någonstans! :P

Klart man är en teaterapa :)

Nu ska jag sova, och imorgon ska jag försöka få tid hos doktorn igen. Har ringt 2 dagar i rad nu utan att få komma dit. SKIT NORGE!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0