En fredagkväll i augusti..

och jag sitter hemma! Alla ska typ ut idag, men nej nej inte jag. Jag sitter hemma och vägrar gå ut eftersom jag inte vill beblanda mig med onyktra människor när jag själv är  nykter. Käkar ju Apocellin. Inte för att jag har blivit bättre av det. Började äta det i söndags för jag hade så himla ont i halsen. Nu har jag inte ont i halsen på dagarna längre, men mot kvällningen. KATASTROF!  Jag hostar, är snuvig och har liksom skit svårt att somna. Jag trodde medicinen skulle hjälpa mig mot allt. Men nej nej, den hjälpte mot ont i halsen på dagarna sen blev jag mer förkyld. Kul jul! Jaja.


Kom hem och lägenheten ser ut som skit. Och det är bara jag och lägenheten hela helgen och eftersom jag är lite pedantisk kan jag inte låta det se ut så här. Jag måste städa bort skiten!! Och inte kan ja träna heller eftersom jag mår bajs. Jaja det är som det är. 

Juste, imorgon ska jag följa med Halle och möte den elakaste och äckligaste människan på den här jorden, Marie. Jag är ledsen, jag brukar inte hata folk så men hon, hon tar priset på vad ondska är. Hon har inte gjort nått mot mig men mot Halle. Så imorgon ska vi möta denna patetiska människa. Om Gud verkligen straffar människor, då kommer hon verkligen få veta att hon lever!!

Förlåt för detta hat men hon är störd, om ni bara visste..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0