We like :)

Nu kan min och Halallas lägenhet knappast bli bättre. Idag har vi köpt oss nintendo wii, högtalar till datan och ett poker set. Det är som ett leksakshus känns det som. :) Nu kan vi knappast ha tråkigt hemma när vi är lediga. Och pricken över i:t måste ändå vara vår tvättmaskin som man måste sitta på när den är igång, för annars hoppar den för mycket. Rena rama åkturen ;D
Så den som kan mot stå från att komma och hälsa på nu kan ju dra något gammalt över sig.
Och just det, glömde tillägga att vi köpte till spelet wii fitness till nintendot! Så nu behöver vi inte ens lämna huset för att träna. Alltså jag är så så glad idag. :D

Vi hade även en städdag idag, jag och frugan. Vi tog ett varsitt rum som vi städade, och det blev hur fint som helst! Men dock blev det ju stökigt direkt efter att vi hade kommit hem med allt vi hade köpt. Men men that´s life får man väl säga..

Nu ska jag snart upp och jobba efter nästan två dagars ledigt, så det känns väldigt jobbigt att behöva kliva upp halv 5. Men det possitiva får väl ändå vara att jag sen har hela dagen på mig att träna till wii fitness :D

Som ni kanske märker är jag helt besatt av wii fitness men det är för att jag inte har tränat på tre månader och att jag gick upp 13 kg när jag var i Nicargua och jobbade i våras. Så nu måste jag komma igång och träna och bli den "gamla Madde" igen, eller kanske en bättre Madde till och med.

Jag lägger upp bilder imorgon på oss in action när vi spelar wii, men tills vidare; ha det så bra och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0