Jeg er ikke full, jeg er beautiful.. eller tvärtom kanske?

Åååå nu har jag suttit och sorterat bilder på kameran för att jag skulle lägga in här, men vad händer?! Kameran får slut på batteri!! Såå nää inga bilder idag heller, jag som ville lägga upp ifrån helgens bravader!

Hade roligt igår iaf. Det började dock inte så bra.
Halalla skulle skjutsa oss (mig,Marie och Hanna) till en förfest för den låg på vägen till jobbet och hon skulle jobba natt. Men när vi kommer har inte Marie bestämt vad hon ska ha på sig så då kunde vi inte åka med Halle (risken för att Halle skulle komma försent var för stor). Om jag ska vara ärlig blev jag skit sur på Marie, men jag vet ju själv hur det kan vara när man verkligen inte har någonting som man tycker passar kvällen till ära.
Men vi kom iväg iaf, och det var tydligen en cowboy fest så alla hade typ klätt ut sig, utom vi. Men då fick vi låna hattar som vi hade på oss. =)
Marie fick en fin hatt, Hanna en basker och jag en pälsmössa aka björnfitta. Jag tyckte helt ärligt att jag passade i den så ska nog ta och köpa en sån :)

Dom bjöd på bål och så hade jag med mig eget vin (som vi hade fått i inflyttningspresent av Mensur) som gjorde att jag blev väldigt full. Hade dock väldigt roligt, men nå mycket minnen från kvällen har jag inte, tyvärr.
Jag blir så arg på mig själv att jag blir så där full! Nää nu är det skärpning på riktigt, hädan efter så ska jag tacka nej. Nått glas vin och sen är det bra! Aaa nu ska jag rycka upp mig i kragen. Men vad jag kommer ihåg hade jag väldans roligt iaf! Tur det. Hahah

Imorse var det inte super roligt att vakna. Hade ont i huvudet och så trodde jag att jag började jobba kl 2. Så 10 i 2 var jag på jobbet, men så ser jag att jag inte alls skulle jobba utan jag var ledig så då fick jag bara ta och pallra mig hemåt igen. Eller först var jag kvar 2 timmar och pratade med Marie och Hanna om gårdagen.
Marie den lilla saken lurade ju i mig att jag hade ramlat och grejer i baren. Vilken ångest jag fick, men till min stora glädje visade det sig att hon bara skojade. Vilken lättnad det var må jag säga! Ni unga (under 18) som läser min blogg, ni ser nu vad dåligt alkohol är för en. Börja ALDRIG dricka, det leder bara till dumheter.

Jag tror jag blivit allergisk mot något. Det har svullit upp under mina ögon och det är rött, och i armveckan har jag utslag som är rött och kliar HELA TIDEN! Jag blir galen! Hoppas jag får tid hos läkarn på fredag så jag kan få göra nå tester och se vad det kan vara för så här kan jag inte ha det!

Igår när jag och Halle var på köpcentret så träffade vi världens finaste unge. Alltså hon var så vacker, och busig för den delen med. Asså jag svär på allt, jag skulle lätt ha kunnat adoptera henne! Och hennes brorsa som var typ 1 år, han ville jag också ta med mig hem. Han började typ krama oss så fort han såg oss. Och när Halle satte sig på huk för att titta på ett par skor så satte han sig i hennes knä. Han var sååå såååå söt! Jag tror faktsikt inte jag har sett underbarare ungar i hela mitt liv! Jag kände faktiskt då att "Shit, vad jag vill ha barn" eller rättare sagt" Shit vad jag önskar att det där vore mina barn" Men men min tid kommer väl förhoppningsvis också.. om några år.

Jag vill också passa på att säga grattis till Jenny som har hittat en super bra kille. Jag hoppas och tror att detta kommer vara i all evighet. Hennes kille har ju redan 2 barn från ett tidigare förhållande så nu har hon fått 2 bonus barn eller vad man ska säga. Undra hur det känns att bli extra mamma? Man måste ju tänka skit mycket på hur man ska bete sig. Man vill ju inte vara för bossig eller för snäll så dom inte respekterar en. Shit, hur gör du Jensan?

Nää nu ska jag titta på fredagens Idol, har inte sett det än. Men nu lovar jag på hederord att imorgon då kommer det ligga nya bilder här på bloggen. Så tipsa era vänner och alla som ni känner! ;P

Peace out


Kommentarer
Postat av: Eve

hahahaha jag är icke ful.. den kommer jag ihåg!



ååååh snart kommer jag!!! :D

2008-11-24 @ 00:03:27
URL: http://evelinasresa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Säg vad du vill, MEN allison slår iallafall alla rekord på att vara sötast unge!

2008-11-24 @ 10:23:27
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0