Smekmånaden är över

Idag hade jag och Halalla vårat första bråk.Visst har vi blivit irriterade på varandra förut men de var inget som idag. Vi båda fick tårar i ögonen när vi stod i ett köpcentrum och diskuterade.
Ja det är väl så att nu när vi har bott med varandra i 3 månader så börjar man inse att man inte är så lika som man först trodde. Men det känns bra också. Vi lär oss av varandra.Vi vill båda vill bli bättre människor och jag tror att vi kan hjälpa varandra med det. Och därför är det  så skönt att vi fick säga vad vi kände angående den saken vi bråkade om. Man  går ju alltid in med en åsikt i en diskussion, men det som är så bra är att man har rätten att ändra det under diskussionens gång. Om man inte är super envis då och inte vill komma fram till nya åsikter.

Men nu ligger vi iaf båda i våra sänger och sover, eller Halalla sover och jag är vaken ..som det kanske märks.
Vi skulle egentligen ut och äta middag idag men vi får se hur det blir. Vi började båda att jobba halv 6 imorse så vi är ganska rejält slitna, men som tur är, är vi lediga imorgon. Då ska jag köpa nintendo wii :D



Jag och Halle på sista april 2005


Kommentarer
Postat av: Eve

ÄLSKLING!!!!!!

Fan vad kul :D mitt liv fick betydelse igen nu nör ja fan kan läsa om dig!!!!!!!!!!!

tror jag är kär i dig ja

2008-11-10 @ 20:51:24
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0