Hej hej hallå

Hejsan ni alla!

Jag har nu fallit för grupptrycket och skaffat mig en blogg jag också. Jag kommer väl mest skriva om hur jag lever mitt liv och vilka tankar och funderingar jag bär på.
Och så hoppas jag väl på att samtidigt kunna underhålla så många som möjligt! :)

Nu är klockan redan tjugo i ett och jag borde verkligen gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba imorgon, i för sig  börjar jag inte förrän klockan två, men ändå.
Men för er som inte vet det är jag otroligt mörkrädd, eller jag är nog mer rädd för spöken (ja jag är som en tre åring, men jag kan inte rå för det. Smygtittade på för många skräckfilmer när jag var liten tror jag) och därför är det super jobbigt att försöka sova när inte Halalla (min kombo) är hemma.
Men jag måste väl försöka ändå. Tänkte sätta på en film på datan som jag kan försöka somna till, distrahera tankarna på att jag är själv hemma.

Men alla, sov så gott så får vi hoppas

Kommentarer
Postat av: Emelie Danielsson

alla faller vi dit till sist:P

2008-11-12 @ 00:06:46
URL: http://majmelajd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0