Fit for fight

Idag invigde jag vårat Nintendo Wii, fitness. Såååå himla roligt! Har ni pengar gå och köpt det, så mycket bättre än att gå på gym. Men man måste låsa upp olika aktiviteter i spelet genom att köra samma aktivitet flera gånger. Så tillslut har man hur mycket som helst att göra. Jag körde 50 min idag och då testade jag nästan allt och körde det två gånger.
Så nu är man back on track igen. :)

Började jobba 05:30 idag. Var skit jobbigt att stiga upp i morse när man såg snön som fall ner i mörkret Men det värsta måste ändå vara att gå igenom våran lilla skog på väg till busshållsplatsen. USCH VAD LÄSKIGT DET ÄR! Man får ju för sig att det står nån bakom varje träd. Usch jag hatar kombinationen mörker plus skog. Det kan knappast bli läskigare än så!

Jag tänkte på en sak. Är det ingen av alla som läser min blogg som vill ta på sig ansvaret att få den lite finare? Jag är ju en katastrof när det kommer till datorer, så om nån känner att den har den tiden att fixa till min lite så skulle jag blir hur glad som helst! :)


Idag tittade jag på bilder som karroh.blogg.se hade lagt ut på sin blogg. Hon har precis fått en liten bebis som är hur söt som helst. Och när man ser små barn så känner man ju att "shit, vad jag skulle vilja ha barn och man snart", så dagdrömmer man lite mer om ämnet. Så kommer man på att "aa just det, den är ju inte bara söt hela tiden, och man kan ju inte lämna bort den när man inte pallar mer", Och då känner man att nää kanske måste vänta ett tag till innan man börjar fundera på barn. Först måste man ju hitta en bra karl till och börja med.
Det har ju varit väldigt dåligt med det på sista tiden så det kommer nog dröja ett tag innan magen börja växa pga ett foster i den och inte pga massa kakor och godis.

Snart ska jag hem till Halles jobbar kompis Marie för att låna hennes mikro. Time för lite vaxning idag. Alltså första gången Halle vaxade mig gjorde det ju GALET ont, men sen nu när jag senast blev vaxad så gjorde det inte alls lika ont. Så nu har jag börjat med det ist för att raka mig. Om ni inte har testat vaxa er, gör det. Blir hur mycket lenare som helst och det växer inte ut lika fort, skit bra!

Just det, jag har ju blivit en "brillfisk" nu. Idag kom äntligen mina glasögon efter nån veckas väntetid. Så nu kan jag skifta mellan mina linser (genomskinliga och bruna) och glasögonen. Sjukt skönt att få vila ögonen från linserna ibland.


Nää men nu måste jag göra i ordning nått att äta (fil och flingor) och sen blir det fort in i duschen för att hetsa iväg till Marie, så jag kommer dit samtidigt som Halle balle.

Men ha det så bra, så ska jag lägga upp några kort från igår och idag lite senare.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Karro, Liams mamma<3

hehe tack:) han är bara fö go:D

2008-11-12 @ 22:58:20
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Karro, Liams mamma<3

hehe tack:) han är bara fö go:D

2008-11-12 @ 22:58:20
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Karro, Liams mamma<3

hehe tack:) han är bara fö go:D

2008-11-12 @ 22:58:43
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Frida

Men tjena bruden!!:D Längesen nu!! Känner du också karro:P:P hihi!! Vart bor du nu då?! :P

2008-11-12 @ 23:01:50
URL: http://skogsbar1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0