Crash, boom boom

Min hårddisk på datan har kraschat! Sällan alla mina elektoniska saker fuckar upp sig! Som tur är funkar Halallas data i alla fall så jag kan uppdatera bloggen så ofta jag kan. Har varit lite dåligt på sista tiden men det är för att jag har jobbat dubbla skift, 05:30-21:30 så då när jag har kommit hem har jag däckat av utmattning.Egentligen skulle jag ha börjat 05:30 idag också men då byter min chef kl 20:00 igår kväll och säger att "nää Madde får ta det sena passet". Ok om han  hade sagt det direkt när jag frågade om jag kúnde byta. Men att säga det när man redan har planerat sin dag, då blir jag arg. Så snart ska jag iväg till jobbet för att öppna mitt hjärta och säga vad jag tycker. Men jag är ju en pussy så jag kommer aldrig kunna låta aggresiv. Men det är i alla fall skönt att få säga vad man tycker.

På fredag ska vi ha inflyttningsfest, såå roligt! Köpte tequila igår som vi ska bjuda på. Hoppas kunna fixa Daysi (vår bil) så vi kan köra till Sverige för att köpa lite mer som vi kan bjuda på. =)

Nää nu ska jag käka lite frulle och fixa mig i ordning innan jag ska ta mig till jobbet. Pust och stön! Å jag vill verkligen inte jobba mer. Varför kan inte jag vara biljonär och göra vad jag vill?

Jaja men peace out

Kommentarer
Postat av: Eve

amen jag dååå, jag orkar inte. ha inflyttningsfest utan mig då! skit ner dig madde ringh. Jag jobbar 70 timmar den här veckan..



men du då, ringde ju upp dig? hade du börjat då? jag har ju gjort typ lite dumma saker.. MEN jag ångrar ingenting iallafall ;)

2008-11-18 @ 17:10:16
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0