Bad publicity is still publicity

Ja jag vet att det har varit dålig update ifrån mig, men jag har haft så mycket att göra...

Igår hade vi vår inflyttningsfest, vilken succe det blev! :)
Vi bjöd på tequila och malibu (egentligen skulle vi ha bjudit på mer men man fick bara köpa 1 liter sprit på taxfreen) Så allt tog slut, men alla hade med sig eget att dricka också, så det var ju tur det.
Dom första att anlända var min kompis Remi och hans vän Martin. Så sköna killar! Så fort de steg innanför dörren bjöd vi på tequila, och sen satte vi igång och lekte en lek. Skit roligt! =)
När Lina från jobbet kom så blev det dancebattle. Så himla roligt. Round 1 var mellan Lina och Remi. Remi knäckte faktiskt. =) Round 2 gick mellan Lina och Martin. Martin ledde nästan hela matchen, men sen i sista sekund fick Lina ryck och tog Martin. Så ställningen blev Remi:1 Lina:1 Martin:0. Men alla var grymma må jag säga. =)

Runt 10 tiden kom Marie och några till och då var vi alla fulla i gasen. Men jag måste säga att detta är nog den roligaste festen jag någonsin varit med om. Alla var på skit bra humör och ville bara dansa. Helt underbart roligt! Runt 1 tiden så bestämde vi oss för att gå ut. Jag,Lina,Remi och Martin tog första taxin (och enda taxin) som kom. Men tyvärr var det minimum 20 på alla krogar i Jessheim så då kom Lina inte in. Och eftersom den andra taxin som vi hade beställt inte kom så bestämde vi oss för att åka tillbaka hem till mig och Halle igen. Men först köpte vi mat, och sen åkte vi tillbaka.

Efter vi hade ätit blev alla skit trötta så då gick vi och la oss. Men Halle ville värsta gärna titta på sex and the city filmen så då satte hon på den till Mensurs stora förtjusning. (Mensur är en 17årig kille från mitt jobb som har mycket kärleksproblem, som han brukar dela med sig av till mig)

Vi blev många mindre på festen än vad vi hade trott men jag ska verkligen vara ärlig och säga att det var  perfekt. Den mest perfekta kvällen! Alla som var här gick verkligen ihop med varandra. :)
Vi hade bjudit några som jobbar nere på lagert på jobbet, men ingen av dom ville inte komma på grund av att Halalla tydligen var för kaxig emot dom. Vilka töntar! Det som är ,är att Halle säger sanningen. Om hon inte tycker dom är roliga så skrattar hon inte. Men det är tydligen enligt dom att vara kaxig. Men det är som Halalla säger; bad publicity is still publicity. Haha det är det som är så skönt med henne, hon bryr sig verkligen inte alls om vad dom tycker om henne. Det är bara jag som bryr mig. Men men vem orkar bry sig?!

Nää nu ska jag försöka sova lite innan jag ska åka iväg för att hämta Marie på jobbet. Och sen blir det utgång idag igen. Hoppas det blir lika roligt som igår.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0